Figuranten gezocht

fysio, fysio Nijmegen, fysiotherapie, fysiotherapie Nijmegen, fysiopraktijk, fysiopraktijk Nijmegen, fysiotherapiepraktijk Nijmegen, fysiotherapiepraktijk, fysiotherapiepraktijk Nijmegen, fysiotherapeut, fysiotherapeut Nijmegen, fysiotherapeuten, fysiotherapeuten Nijmegen, rugpijn, rugpijn Nijmegen, rugklachten, rugklachten Nijmegen, nekpijn, nekpijn Nijmegen, nekklachten, nekklachten Nijmegen, rug- en nekklachten, rug- en nekklachten Nijmegen, rug- en nekpijn, rug- en nekpijn Nijmegen, blessure, blessure Nijmegen, blessure MCNO, blessure Fysio de Wedren, fit, fit Nijmegen, fit fysiotherapie, fit werk, fit werk Nijmegen

Voor nieuwe foto’s op onze website zijn wij opzoek naar cliënten & patiënten (individueel of als groepje) die mee willen werken aan het vernieuwen van de fotoos op onze website.

Op zaterdag 3 maart a.s. zal er een professionele fotograaf komen die bezig gaat met het op de foto zetten van onze fysiotherapie-  en sportactiviteiten.

Wij zoeken mensen die hierbij willen helpen.

Locatie; De Wedren tussen 13.00 – 14.30 uur als het gaat om individuele behandelfoto’s en tussen 14.30 – 16.00 uur voor het maken van fotoos van groepslessen.

Locatie MCNO 16.30-17.00 uur groepslesfoto’s. Iedereen kan en mag zich aanmelden want wij zijn op zoek naar allerhande leeftijdscategorieën en klachten. Het enige is dat je het niet erg moet vinden is dat je met je gezicht wellicht herkenbaar wordt op onze website.

Lijkt het je leuk om hieraan mee te doen meld je dan aan via info@mcno-fysiodewedren.nl ovv fotoshoot 3 maart 2018