Per 11 mei extra uur Senior Fit!

fysio, fysio Nijmegen, fysiotherapie, fysiotherapie Nijmegen, fysiopraktijk, fysiopraktijk Nijmegen, fysiotherapiepraktijk Nijmegen, fysiotherapiepraktijk, fysiotherapiepraktijk Nijmegen, fysiotherapeut, fysiotherapeut Nijmegen, fysiotherapeuten, fysiotherapeuten Nijmegen, rugpijn, rugpijn Nijmegen, rugklachten, rugklachten Nijmegen, nekpijn, nekpijn Nijmegen, nekklachten, nekklachten Nijmegen, rug- en nekklachten, rug- en nekklachten Nijmegen, rug- en nekpijn, rug- en nekpijn Nijmegen, blessure, blessure Nijmegen, blessure MCNO, blessure Fysio de Wedren, fit, fit Nijmegen, fit fysiotherapie, fit werk, fit werk Nijmegen, senior fit

Beste deelnemers van Senior Fit,

Zoals jullie hebben gemerkt  worden de lessen goed bezocht. Hier zijn wij natuurlijk zeer blij mee.

Daarom hebben wij besloten om de seniorfitlessen op het MCNO met een extra uur  uit te breiden. Dit uur Seniorfit zal zijn op de vrijdag van 10.30-11.30 uur.

De startdatum is vrijdag 11 mei.

De mogelijkheden om aan een Seniorfitles  bij het MCNO mee te doen zijn dus nu:

• Dinsdag               10.45-11.45 uur
  • Donderdag         10.30-11.30 uur
  • Vrijdag                10.30-11.30 uur

In verband met deze uitbereiding geven we de huidige klanten een aanbieding. Bij het opgeven van een nieuw lid voor seniorfit hoeft u zelf een maand lang geen abonnement te betalen.

Donderdag 10 mei is er geen seniorfit i.v.m. Hemelvaart.

U heeft dus gelijk de mogelijkheid om vrijdag 11 mei de les in te halen!!

Meer informatie over die Senior Fit groepen? Klik dan op de volgende link: https://www.mcno-fysiodewedren.nl/seniorfit-nijmegen/